Költöztetés befejeztével a címünk változásáról ne felejtsük el értesíteni a környezetünket

2014. június 05.

Megfeledkezni dolgokról természetes, de megfeledkezni legalább egyvalamiről egy költöztetés során, szinte már szükségszerű. Költözéskor rengeteg apró és szerteágazó részletre kell figyelni, és bár cégünk a maga feladatát, köszönhetően tapasztalatunknak és odafigyelésünknek, hibátlanságra törekedve végzi, igyekeztünk összeszedni néhány dolgot, ami ugyan túlmutat a mi költöztetői feladatkörünkön, mégis segíthetjük vele ügyfeleinket. Végiggondolva eddigi tapasztalataink alapján, egy költöztetés során a “felejtési lista” élére talán a címváltoztatás tehető, talán mert annyira kézenfekvő (és unalmas), és ugye jellemzően éppen a legkézenfekvőbb (és legunalmasabb) dolgok sikkadnak el a legkönnyebben. Mégis ennek az elmaradása vagy késlekedése komoly fejfájást okozhat a későbbiekben. Hiszen itt nemcsak arról van szó, hogy iratainkat kell megváltoztatni, hanem minden olyan intézménynél jelezni kell címünk változását, amikkel kapcsolatban vagyunk. Na ezen a ponton adódik a legtöbb mulasztás, éppen ezért próbálunk segíteni néhány gondolattal.


Először is érdemes egy személyi listát készíteni, beleértve minden olyan embert, akivel ügyfelünk szorosabb kapcsolatban áll. Sorra venni azokat a kapcsolatainkat, ahol szempont lehet a költözéssel járó lakcímváltozás, vagy egyáltalán csak figyelmes gesztus tudatni. Kézenfekvő ilyenkor a közelibb családtagok értesítése, de gyakran kimaradnak a körből a tágabban vett családtagok és a barátok, ismerősök, akikkel nemcsak kapcsolatban állunk, de kapcsolatban is szeretnénk maradni, még ha nem is mindennapiban. A mai korban egy ilyen értesítés amúgy sem okoz különösebb erőfeszítést. Egy e-mail, és már mindenki tudja, hova költöztünk, függetlenül attól, hogy belföldi, vagy külföldi költöztetésről van-e szó.


A második listán az üzleti és hivatalos kapcsolatokat érdemes számba venni. Többnyire kézenfekvő, hogy a munkáltató tudni fog ügyfelünk lakcímváltozásáról, de az értesítési listáról gyakran lemarad a bank, a hitelkártya-társaság és a biztosítási szolgáltató. Adott esetben érdemes lehet régi otthonunk közös képviselőjét is informálni akár még a költöztetés napjáról is, ugyanígy megbizonyosodni róla, hogy a választási hivatal is bejegyezte új címünket, ami különösen fontos lehet országváltás esetén. A lista hossza természetesen ügyfelünk érdekeltségi körétől függően lehet hosszabb vagy rövidebb, mindenesetre érdemes alaposan végiggondolni, nehogy egy üzleti partner vagy cég is kimaradjon.


Végül pedig a praktikus lista, ami új otthonunkat közvetlenül érinti. Ideértve a villany-, víz- és gázszolgáltatót, az internetet, telefont és televíziót.


E három, fentebb említett lista alapján ügyfelünk rengeteg későbbi kellemetlenségtől kímélheti meg magát a költöztetés során. Így nem csak a fuvarozás lesz gördülékeny, de a költöztetés vonzatai sem okoznak majd problémát.

Kérjen árajánlatot, pár órán belül válaszolunk is:

Legutóbbi bejegyzéseink

Kövesse Facebook oldalunkat

Bízza ránk a költöztetést!
Minőség - Pontosság - Megbízhatóság

Ajánlatkérés

Rólunk mondták

"Most hétvégén vettem igénybe a vissszuk.hu szolgáltatásait, és maximálisan meg voltunk elégedve velük. Két nagyon kedves, pozitív hozzáállású, gyors kolléga költöztetett minket. Egyetlen sérülés sem keletkezett a szállítás során, és semmi nem tűnt el. Mindez korrekt áron. A jövőben is bátran ajánlom majd Önöket az imerőseimnek is!"

Somogyvári Tímea

"A fiúk most fejezték be a költöztetést, nagyon szakszerűek voltak! reggel korábban érkeztek pár perccel, így mindenre volt elegendő idő. becsomagoltak mindent, ahogyan kértük, nem volt probléma lépcsőházzal sem. nagyon jó munkát végzett..."

Kőhidi Balázs - Delaware Consulting Hungary

"Nemrég estünk át egy sokunk számára emlékezetes fuvaron Finnországból ami a fiúk profizmusának hála tökeletesen és gyorsan sikerült! Külön figyelmet érdemel a menedzsment higgadsága valamint a tény, hogy Magyarország legerősebb emberét (Misit) küldték hozzánk! Köszönjük Nektek és csak ajánlani tudom mindenkinek a szolgáltatásotokat!"

Fintor András

"Mindig pontosan, a határidőket betartva végezték feladataikat. A kollégák részéről semmilyen negatív észrevétel nem érkezett. Minden ugyanolyan állapotban érkezett meg, ahogyan becsomagolták és kívánt helyre pakolták."

Somos András - SKC-Consulting Kft.

"Szívesen ajánlom mindenkinek a céget, gyors és szép munkát végeznek! Nagy öröm volt, hogy az IKEA bútorokat nem kellett szétszedni.. Segítőkészek, udvariasak, precíz és gyors munkát végeznek! Köszönöm nekik még egyszer!"

Fodor-Kun Eszter