3 fontos teendő, amiről sokan megfeledkeznek irodaköltöztetéskor

2017. október 04.

Irodaköltöztetés után 3 teendő

Irodaköltöztetés tervezésekor sok szempontot mérlegelnünk kell.

Ki végzi a költöztetést, költöztető cég vagy a saját alkalmazottak, hogy költöztetjük át a számítástechnikai rendszert az új helyre, megtartsuk-e a régi bútorokat, berendezési tárgyakat, ha nem, honnan szerezzünk be újakat, stb.

Ennyi teendő közepette sok cég elfelejti frissíteni online felületét a költözés után. Azonban egy ilyen mulasztás katasztrofális következményekkel járhat.

Manapság rendkívül fontos az online jelenlét. Minden vállalat igyekszik a legelső helyekre kerülni az online keresőoldalak találati listájában, így biztosítva azt, hogy a potenciális leendő ügyfelek a lehető legkönnyebben megtalálhassák őket az Interneten.

A honlapon szereplő elavult adatok félrevezethetik az ügyfeleket és ez sok esetben forgalom visszaeséshez vezethet. Összegyűjtöttünk három létfontosságú feladatot, amit minden cégnek el kell(ene) végeznie irodaköltöztetés után.

1. A telefonszám megváltoztatása

Irodaköltöztetés előtt telefonszám megváltoztatása

Az első és egyben legfontosabb teendő a régi telefonszám újra cserélése. Sok esetben, például, ha adott városon belül költözik a cég egy másik irodába, érdemes meghagyni a régi telefonszámot.

Viszont ha másik körzethez tartozik az új iroda, mindenképpen célszerű új telefonszámot igényelni és a változásról e-mailben vagy a honlapon tájékoztatni az ügyfeleket is.

Ha erről megfeledkezünk és a régi szám marad a cég honlapján, a sikertelen próbálkozások után az ügyfelek elvesztik a cégbe vetett bizalmukat, ami komoly következményekkel járhat.

2. Az új cím megadása

Iroda költöztetés után fontos a címváltoztatás

Az új cím rögzítése nyilvánvalónak tűnik, de sok vállalat számára nem az. A cég sok helyen jelen lehet az Interneten különböző hivatkozások kapcsán, amelyekről nem biztos, hogy tudunk.

A nagyobb online keresőoldalak a címet is figyelembe veszik, ha egy ügyfél cégeket keres.

Tehát nem csak az ügyfelek szempontjából fontos, hogy helyes cím és telefonszám szerepeljen a cég honlapján, hanem a keresési eredményekben való előre-, vagy éppen hátrasorolás miatt is.

Az alábbi helyeken ajánlott megváltoztatni a címet, ha a cég irodája új helyre költözött.

  • A cég saját honlapja (fontos, hogy minden oldalt ellenőrizzünk, ahol a cím szerepel)
  • Közösségi média felületek, mint például Facebook, Linkedin, Instagram, Pinterest stb.
  • Google Cégem
  • Különböző online cégjegyzékek, adatbázisok ahol a cím is megjelenik
  • Értékesítési felületek, ha az értékesítés nem közvetlen a cég honlapján történik
  • Kereskedelmi és Iparkamara

A legtöbb felületen van lehetőség a cím szerkesztésére, de ha nincs, minél előbb lépjünk kapcsolatba az oldal üzemeltetőjével.

Természetesen a közmű szolgáltatóknál is jelenteni kell a címváltozást, ha el akarjuk kerülni a komolyabb fennakadásokat, melyek akár a cég mindennapi működését is veszélyeztethetik.

3. Reklámanyagok, szórólapok átformálása

Irodaköltöztetéskor sokan nem gondolnak arra, hogy a marketing anyagokon még a régi cégadatok szerepelnek: régi telefonszám, régi cím stb.

Mivel a reklámanyagokon kerülünk közvetlen kapcsolatba az ügyfelekkel, fontos, hogy a költözés után az adatokat megváltoztassuk legyen az online, digitális vagy papír alapú marketing felület.

Ilyen felület minden a cégről vagy a cég által közzétett videó, elektronikus és papír alapú szórólap, névjegykártya és brosúra. A cég gépjárművei is reklámfelületek.

Ha a cím szerepel a járműveken, érdemes átmatricázni az összes autót, hogy elkerüljük a félreértéseket.

Összességként tehát elmondható, hogy ha irodaköltöztetésre kerül a sor az ügyfeleket mindenképpen érdemes tájékoztatni a változásokról. Ez nem csak az ügyfelek miatt fontos, hanem a cég szempontjából is.

Kérjen árajánlatot, pár órán belül válaszolunk is:

Legutóbbi bejegyzéseink

Kövesse Facebook oldalunkat

Bízza ránk a költöztetést!
Minőség - Pontosság - Megbízhatóság

Ajánlatkérés

Rólunk mondták

"Most hétvégén vettem igénybe a vissszuk.hu szolgáltatásait, és maximálisan meg voltunk elégedve velük. Két nagyon kedves, pozitív hozzáállású, gyors kolléga költöztetett minket. Egyetlen sérülés sem keletkezett a szállítás során, és semmi nem tűnt el. Mindez korrekt áron. A jövőben is bátran ajánlom majd Önöket az imerőseimnek is!"

Somogyvári Tímea

"A fiúk most fejezték be a költöztetést, nagyon szakszerűek voltak! reggel korábban érkeztek pár perccel, így mindenre volt elegendő idő. becsomagoltak mindent, ahogyan kértük, nem volt probléma lépcsőházzal sem. nagyon jó munkát végzett..."

Kőhidi Balázs - Delaware Consulting Hungary

"Nemrég estünk át egy sokunk számára emlékezetes fuvaron Finnországból ami a fiúk profizmusának hála tökeletesen és gyorsan sikerült! Külön figyelmet érdemel a menedzsment higgadsága valamint a tény, hogy Magyarország legerősebb emberét (Misit) küldték hozzánk! Köszönjük Nektek és csak ajánlani tudom mindenkinek a szolgáltatásotokat!"

Fintor András

"Mindig pontosan, a határidőket betartva végezték feladataikat. A kollégák részéről semmilyen negatív észrevétel nem érkezett. Minden ugyanolyan állapotban érkezett meg, ahogyan becsomagolták és kívánt helyre pakolták."

Somos András - SKC-Consulting Kft.

"Szívesen ajánlom mindenkinek a céget, gyors és szép munkát végeznek! Nagy öröm volt, hogy az IKEA bútorokat nem kellett szétszedni.. Segítőkészek, udvariasak, precíz és gyors munkát végeznek! Köszönöm nekik még egyszer!"

Fodor-Kun Eszter